Geen objecten gevonden

Reparatieverzoek

Beantwoording van technische vragen duurt helaas wat langer.

Wanneer u ons een technische vraag stelt kan het voorkomen dat u wat langer op het antwoord moet wachten dan u van ons gewend bent. Dit komt omdat ook LEKSTEDEwonen in deze periode met een beperkte personele bezetting te maken heeft. Onze aandacht richt zich op dit moment op werkzaamheden die echt niet kunnen wachten. We vertrouwen op uw begrip.

Het komt wel eens voor dat er iets in of aan uw woning gerepareerd moet worden. In het Onderhouds-ABC leest u wie verantwoordelijk is voor het uitvoeren van welke reparatie en wie de kosten van de reparatie betaalt. 

Daarnaast is het mogelijk om een Serviceabonnement bij ons af te sluiten, hiermee kunt u een groot deel van het huurdersonderhoud door LEKSTEDEwonen laten uitvoeren.

Reparatie melden

In sommige gevallen hoeft u uw reparatieverzoek niet bij LEKSTEDEwonen in te dienen, maar kan de huurder direct contact opnemen met een onderhoudsdienst. Hieronder ziet u welke reparaties dit zijn.

Staat de reparatie er niet bij en bent u niet verantwoordelijk voor het uitvoeren voor de reparatie? Dan kunt u dit 24 uur per dag bij ons melden via Mijn LEKSTEDEwonen of via onderstaand formulier

Geeft u liever de reparatie telefonisch door? Dat kan via (0347) 37 20 20. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 08.00 en 16.30 uur en vrijdag tussen 08.00 en 12.00 uur.