Reparatieverzoek

Het komt wel eens voor dat er iets in of aan uw woning gerepareerd moet worden. In het Onderhouds ABC leest u wie verantwoordelijk is voor het uitvoeren van welke reparatie en wie de kosten van de reparatie betaalt. 

Daarnaast is het mogelijk om een Serviceabonnement bij ons af te sluiten, hiermee kunt u een groot deel van het huurdersonderhoud door LEKSTEDEwonen laten uitvoeren.

Klik hier voor reparatieverzoek

Reparatie melden bij onderhoudsdienst

In sommige gevallen hoeft u geen reparatieverzoek door te geven bij LEKSTEDEwonen. U kunt dan zelf contact opnemen met een onderhoudsdienst. Hieronder ziet u voor welke reparaties dit geldt.

Rioolverstopping Glasschade Verwarming defect
Rookmelder Stroomstoring Boiler/Geiser defect
Ongedierte Zonnepanelen Waterlevering probleem

Staat de reparatie er niet bij?

Én bent u niet verantwoordelijk voor het uitvoeren voor de reparatie? Dan kunt u dit 24 uur per dag bij ons melden via Mijn LEKSTEDEwonen of door een reparatieverzoek in te dienen.

Geeft u liever de reparatie telefonisch door? Dat kan via (0347) 37 20 20. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 08.00 en 16.30 uur en vrijdag tussen 08.00 en 12.00 uur.

Veelgestelde vragen

We hebben de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet. Zo vindt u snel en eenvoudig antwoord op wat u wilt weten. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Lees meer
Planmatig onderhoud Onderhouds ABC Sloten en sleutels
Zelf regelen
Aanvragen serviceabonnement Reparatieverzoek