Onze dienstverlening en corona: KLIK HIER

Geen objecten gevonden

Welke gegevens moet ik overleggen?

Bij het huren van een woning van LEKSTEDEwonen levert u standaard, van alle mee verhuizende personen (indien van toepassing), de volgende documenten in: 
•    Definitieve aanslag inkomstenbelasting of een inkomensverklaring over het laatste jaar van u en uw eventuele partner (verkrijgbaar bij de belastingdienst, tel. 0800-0543 of digitaal op te vragen via Mijn Belastingdienst).Let op!! Als u een van deze formulieren niet kunt overleggen, kunnen wij u de woning niet toewijzen; (geldt niet voor kinderen)
•    Kopieën van laatste 3 salarisstroken/uitkeringsspecificaties (geldt niet voor kinderen); 
•    Uittreksel uit de Basisregistratie personen (BRP) van u en alle andere personen die bij u op het adres ingeschreven staan. Op dit uittreksel moet ook een adreshistorie en uw burgerlijke staat vermeld staan; 
•    Als u nu (of de laatste drie jaar) een woning huurt van een andere verhuurder: 
- een door uw verhuurder ingevulde verhuurderverklaring
- een kopie van uw huurovereenkomst;
•    Als u nu een koopwoning heeft;  eigendomsakte en verklaring van de hypotheekbetalingen
•    Laat u geen woning achter? Dan bent u een starter. Bent u inwonend, hebben we een bewijs hiervan nodig. Bijvoorbeeld een huurovereenkomst of koopovereenkomst waaruit blijkt dat de woning niet op uw naam staat;
•    Bij echtscheiding vragen wij om een kopie van het echtscheidingsconvenant. 
•    Geldig legitimatie (paspoort, ID kaart of geldige verblijfsvergunning) 
 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden